ضریب تلفات عایقی DDF 90

مقدار مورد نیاز : 200 میلی لیتر

استاندارد انجام آزمایش :
ASTM-D924
IEC 60247

  • هدف از انجام آزمایش:

    مقاومت یک مایع معیاری از خواص عایق الکتریکی آن در شرایطی است که با شرایط آزمایش قابل مقایسه است. مقاومت بالا نشان دهنده محتوای کم یون های آزاد و ذرات یون ساز است و معمولاً نشان دهنده غلظت کم آلاینده های رسانا است. مقدار بالای ضریب تلفات عایقی یا مقدار پائین مقاومت ویژه، تلفات عایقی و/یا مقاومت عایقی ترانسفورماتور را به شدت تحت تاثیر قرار می‌دهد.

    روش انجام آزمایش:

    در جایی که سلول ها به طور خودکار گرم نمی شوند، اندازه گیری ضریب اتلاف را ظرف 10 دقیقه پس از رسیدن به دمای 1 درجه سانتیگراد نسبت به دمای آزمایش مورد نیاز انجام دهید. پس از تکمیل اندازه‌گیری‌های اولیه (از جمله گذردهی و مقاومت در صورت نیاز)، سلول را تخلیه کنید. نمونه دوم از نمونه روغن را به همان روش اول پر کنید و همان اقدامات احتیاطی اولین را انجام دهید، اما شستشو را حذف کنید. اندازه گیری را تکرار کنید. دو مقدار tan δ نباید بیش از 0.0001 به اضافه 25 درصد از دو مقدار بالاتر با یکدیگر تفاوت داشته باشند. اگر این نیاز برآورده نشد، به پر کردن بیشتر ادامه دهید تا زمانی که دو مقدار متوالی برای برنزه به دست آید که با 0.0001 به اضافه 25 درصد از مقدار بالاتر دو مقدار مورد مقایسه مطابقت دارد. اینها باید به عنوان اندازه گیری های معتبر پذیرفته شوند.

Contact Us

Give us a call or fill in the form below and we will contact you. We endeavor to answer all inquiries within 24 hours on business days.